The wishlist name can't be left blank

Intrebari frecvente

Informatii despre produse
Produsele pot fi personalizate?

Da, cele mai multe dintre produsele noastre pot fi customizate, conform cerintelor si specificatiilor tale (dimensiuni, material, finisaj). Tot ceea ce trebuie sa faci este sa le customizezi pe site acolo unde exista aceasta optiune sau sa iei legatura cu un consultant de specialitate din showroom si sa ii prezinti proiectul tau.

Preturile sunt afisate in RON sau in EURO?

Preturile sunt afisate in EURO, iar comanda este achitata in RON la cursul BNR.

Care este termenul de livrare a produselor pe care le-am comandat?

Informatiile legate de perioada de livrare le gasesti in pagina fiecarui produs sub butonul „Adauga in cos”. Produsele pot fi disponibile in stoc sau la comanda.

Informatii despre comanda
Cum pot plasa o comanda online?

Adaugi produsele dorite in cos, accesezi cosul din coltul din dreapta sus de pe rovere.ro si urmezi pasii spre finalizarea comenzii.

Pot plasa o comanda fara sa detin cont?

Iti recomandam crearea unui cont Rovere pentru a vedea oricand istoricul comenzilor tale, insa poti plasa o comanda si ca vizitator, fara a detine un cont.

Odata plasata, comanda mea mai poate suporta anumite modificari?

In cele mai multe cazuri da. Este necesar sa iei legatura cat mai repede cu noi telefonic, pe email sau prin intermediului serviciului nostru de Chat.

Ce numar pot apela pentru a afla informatii despre comanda plasata (status)?

In cazul in care comanda ta a fost plasata pe site, te rugam sa apelezi numarul de telefon 0720 114 114. In cazul in care a fost plasata intr-unul din showroom-urile Rovere, te rugam sa iei legatura in magazin. Pentru mai multe detalii, acceseaza sectiunea contact.

Cum pot folosi voucherul pe care l-am primit?

Este necesar sa plasezi o comanda alegand ca metoda de plata transferul bancar, ulterior sa transmiti un email la [email protected] impreuna cu voucherul tau sau informatiile mentionate pe acesta, urmand sa fie emisa factura fiscala pentru diferenta de plata.

Cum pot anula o comanda?

Pentru a anula o comanda plasata online, te rugam sa ne scrii la adresa [email protected] sau sa ne apelezi la numarul 0720 114 114. Daca ai plasat comanda in showroom, poti lua legatura in magazin.

Informatii despre plata
Cum pot achita produsele?

Plata se poate face cu cardul sau prin transfer bancar. Daca alegi ultima varianta, trebuie sa ai in vedere faptul ca poti achita in termen de max. 48 de ore. Acceseaza pentru mai multe detalii sectiunea metode de plata.

Pot plati in rate?

Poti achita in 6 rate fara dobanda daca detii un Star Card, de la Banca Transilvania.

Este posibila plata ramburs?

Nu, aceasta optiune nu este posibila.

Informatii despre livrare
Transportul si montajul sunt incluse in pret?

Sunt servicii contra cost oferite de echipa noastra dedicata, pe care le punem la dispozitie in cazul comenzilor care necesita livrare, respectiv montaj, insa, daca doresti, produsele comandate pot fi ridicate gratuit din depozitele noastre. De asemenea, o parte dintre accesorii se livreaza prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. Acceseaza pentru mai multe detalii sectiunea livrare.

Pot ridica produsele din showroom?

In urma confirmarii primite din partea Departamentului Logistica, poti ridica gratuit produsele comandate din depozitele noastre.

Livrarea se poate face partial?

Comanda se livreaza integral dupa ce sosesc toate produsele in depozitul nostru.

Cum pot proceda in cazul in care produsul primit nu este conform sau prezinta un defect?

Colegii nostri din Departamentul Customer Support iti vor oferi toate informatiile si pasii pe care trebuie sa ii urmezi ulterior. Trebuie doar sa apelezi numarul 0724 990 990 sau sa le transmiti un email la [email protected].

Informatii despre retur
In ce conditii pot returna un produs?

Produsele comandate pe site-ul rovere.ro pot fi returnate intr-un termen maxim de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii. Te rugam ca produsele pe care doresti sa le inapoiezi sa fie impachetate intr-un ambalaj solid sau in ambalajul lor original (daca l-ai pastrat), pentru a preveni deteriorarea acestora la transport. Pentru mai multe detalii poti accesa sectiunea returul produselor.

Cum pot trimite cererea mea de retur?

In cazul in care produsul indeplineste toate conditiile mentionate in sectiunea ''Politica de Retur'', te rugam sa accesezi si sa completezi formularul aflat in subsolul paginii: returul produselor.

Informatii despre garantie produse
Ce termen de garantie au produsele?

Termenul de garantie al produselor este de 2 ani.

  • © 2024 Rovere. Toate drepturile rezervate.

Fii primul care beneficiaza de ofertele Rovere prin inscrierea la notificari!

Mai tarziu

Thank you! Please check your email inbox to confirm.

Oops! Notifications are disabled.